۲۲ درصد از دانش آموزان قمی واکسن کرونا تزریق کرده‌اند
کد خبر: 4003497
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

۲۲ درصد از دانش آموزان قمی واکسن کرونا تزریق کرده‌اند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با اشاره به واکسینه شدن ۲۲ درصد از دانش آموزان قمی در برابر کرونا گفت: ۲ بار تست پی سی آر در هفته برای دانش آموزانی که واکسن دریافت نکرده‌اند، الزامی است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز بهداشت شهرستان قم، باقر محمودی ظهر شنبه 17مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به مواهب آموزش حضوری دانش آموزان و همچنین قطع زنجیره کرونا، بر تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در استان تاکید کرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با بیان اینکه طرح تسریع روند واکسیناسیون دانش‌آموزان از ۱۵ مهرماه در قم همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، ادامه داد: تاکنون حدود ۲۲ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال یا به عبارتی بیش از ۲۷ هزار نفر از این جامعه هدف در استان قم دوز اول واکسن سینوفارم را دریافت کرده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت ثبت نام دانش آموزان در سایت واکسیناسیون تصریح کرد: دانش آموزان با والدین خود می‌توانند به یکی از ۱۸ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان قم مراجعه و واکسن کرونا دریافت کنند.

محمود همچنین در پایان گفت: در صورت بازگشایی مدارس به صورت حضوری، انجام تست pcr به صورت ۲ بار در هفته در بخش خصوصی که مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی قم می‌باشد، برای دانش آموزانی که واکسن دریافت نکرده‌اند، الزامی است.

انتهای پیام
captcha