مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4005818
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف کرمانشاه برگزار شد

مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف با حضور ۱۱ برگزیده راه یافته به این مرحله از مسابقات قرآن سراسری در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه با حضور ۱۱ برگزیده مرحله استانی راه یافته به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صبح امروز، ۲۵ مهرماه در مجتمع آل‌آقا کرمانشاه برگزار شد.

راه‌یافتگان به این مرحله پس از کسب حدنصاب به مرحله نیمه نهایی راه‌یافته‌اند. این مسابقات در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و اذان درحال برگزار شدن است.

مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه در دو نوبت صبح و عصر و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد. در نوبت صبح بانوان و در نوبت عصر آقایان راه‌یافته به این دور از مسابقات با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف کرمانشاه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات در کرمانشاه ۵ شرکت‌کننده خانم و ۶ شرکت‌کننده آقا در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل و اذان حضور دارند.

وی افزود: این دوره مسابقات به شیوه ضبط ویدئویی درحال انجام شدن است که از ساعت ۹ صبح امروز تا ساعت ۱ مسابقات بانوان برگزار شده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۱۸ عصر امروز نیز مسابقات آقایان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: به‌منظور زمان و فرصت مرور بیشتر به متسابقین در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل برای ضبط زمانی در حدود ۸ دقیقه به آنان برای مرور داده شده است.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان با آرزوی توفیق برای تمامی راه‌یافتگان به مسابقات قرآنی، گفت: نفرات برگزیده مرحله نیمه نهایی به مرحله فینال راه می‌یابند که زمان برگزاری آن دی‌ماه سال‌جاری در تهران خواهد بود.

انتهای پیام
captcha