درگیری مسلحانه در خمین/ پاسدار «مهدی مکرمی» به شهادت رسید
کد خبر: 4005921
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

درگیری مسلحانه در خمین/ پاسدار «مهدی مکرمی» به شهادت رسید

روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام «مهدی مکرمی» در درگیری با سارقان مسلح در حومه شهر خمین خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بامداد روز یکشنبه، 25 مهرماه چند سارق مسلح  قصد تعرض به انبار یکی از مقرهای سپاه ناحیه خمین در حومه شهر را داشتند که با هوشیاری یکی از پاسداران مستقر در محل مواجه و در هنگام فرار اقدام به تیراندازی کور می‌کنند. در این تیراندازی پاسدار رشید اسلام «مهدی مکرمی» مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در اثر شدت جراحات عصر همان روز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سپاه روح‌الله استان مرکزی با تبریک و تسلیت شهادت این پاسدار شجاع به خانواده معظم شهید و  مردم شریف و شهیدپرور شهر خمین تأکید کرده است: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح متواری شده با همکاری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ادامه دارد.

در پی شهادت مهدی مکرمی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی پیامی بدین شرح منتشر کرد:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

شهادت پرافتخار پاسدار رشید اسلام «مهدی مکرمی» در مصاف با سارقین مسلح، سند شجاعت، ایثارگری و پیشتازی فرزندان انقلاب اسلامی و تربیت یافتگان مکتب اسلام و ولایت برای حضور در سنگر‌های دفاع از امنیت و حریم مقدس ایران اسلامی و نماد هوشمندی و رسالت شناسی جوانان مومن و غیور ایران اسلامی در میدان‌های نبرد و مقابله با توطئه‌ها است.

اینجانب شهادت این پاسدار گرانقدر و مدافع امنیت را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران و مردم شهید پرور استان مرکزی و شهرستان خمین تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی ثبات قدم ایران اسلامی به ویژه نیروهای مسلح فداکار و دلاور و نسل جوان و آینده‌ساز این سرزمین مقدس در تداوم راه پرفروغ و آرمان‌های بلند آن شهید عزیز را طلب می‌کنم».

انتهای پیام
captcha