حزب‌الله لبنان انفجار تروریستی دمشق را محکوم کرد
کد خبر: 4006823
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

حزب‌الله لبنان انفجار تروریستی دمشق را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های حادثه تروریستی امروز در دمشق، تأکید کرد این حادثه عزم مردم سوریه برای پاکسازی این کشور از شر تروریست‌ها را جزم‌تر می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از  العالم، در پی حادثه تروریستی امروز در دمشق، حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است:

دست خائن تروریسم دوباره به هدف از بین بردن امنیت و ثبات پایتخت سوریه دراز شد و ده‌ها شهید و زخمی در انفجار دو وسیله انفجاری در اتوبوس حامل سربازان برجای گذاشت. 

حزب‌الله ضمن محکومیت این بمباران که گروه‌های تروریستی و عاملان بین‌المللی و منطقه‌ای آنها در پشت آنها قرار دارند، تأکید می‌کند که تلاش‌های تروریستی در برهم زدن امنیت و ثبات سوریه موفق نخواهد بود، بلکه فقط عزم و اراده ارتش و مردم سوریه برای تکمیل روند آزادی، تعقیب تروریست‌ها و پاکسازی کشور از آنها را افزایش می‌دهد.

حزب‌الله همچنین تسلیت و همدردی صمیمانه خود را تقدیم رهبری سوریه، ارتش و خانواده شهدای این حادثه کرد و از خداوند متعال برای شهدا آمرزش و برای مجروحان شفای عاجل خواستار شد.

یادآور می‌شود، رسانه‌های سوریه امروز چهارشنبه از وقوع انفجار تروریستی در مسیر مینی‌بوس نیروهای نظامی این کشور در شهر دمشق، پایتخت سوریه خبر دادند.

شبکه الاخباریه سوریه گزارش داد که صبح امروز بر اثر انفجار دو بمب در مسیر مینی‌بوس نیروهای نظامی این کشور در نزدیکی پل الرئیس در شهر دمشق شماری کشته و یا زخمی شده‌اند.

این انفجار صبح امروز هنگام عبور اتوبوس ارتش از روی پلی در دمشق، پایتخت سوریه رخ داد. 

انتهای پیام
captcha