عمق استراتژی جمهوری اسلامی گستراندن چتر امنیت بر سر برادران و خواهران ایمانی است
کد خبر: 4008700
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
استاندار کرمان:

عمق استراتژی جمهوری اسلامی گستراندن چتر امنیت بر سر برادران و خواهران ایمانی است

استاندار کرمان گفت: عمق استراتژی و حضورمان را به خارج از مرزها برده‌ایم تا به میمنت حکومت مقتدر و توانمند، چتر امنیتمان را بر بالای سر سرزمین‌های برادران و خواهران ایمانی بگسترانیم.

عمق استراتژی جمهوری اسلامی گستراندن چتر امنیت بر سر برادران و خواهران ایمانی استبه گزارش ایکنا از کرمان علی‌ زینی‌وند، استاندار کرمان امروز پنجشنبه ششم آبان‌ماه در یازدهمین نشست گفتمان برادری که با حضور جمعی روحانیون و علمای اهل تسنن و تشیع، سران طوایف استان و مسئولان استان و کشور در شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تقریب مذاهب و وحدت امت اسلامی، گفت: در میان کشورهای اسلامی و جهان اسلام، شخصیتی را تقریبی‌تر از مقام معظم رهبری نمی‌شناسیم که معتقدانه و با ادبیات وزین و تأکیدی، تولید واژگان مورد پذیرش و عامل به مباحث تقریب مذاهب اسلامی باشند.

زینی‌وند افزود: جمهوری اسلامی ایران تاکنون مورد هجمه‌ها و تهدیدات فراوانی قرار داشته که حکومت را ساقط کنند اما جمهوری اسلامی در دل این تهدیدات هر ساله قوی‌تر، مقتدرتر، مؤثرتر و با تأسیس و تبلیغ پایه‌های نظامات اسلامی منحصر به فرد، دوام آورد.

وی با بیان اینکه افتخار و آرمان جمهوری اسلامی این است که بیشترین هزینه مادی و معنوی را در بین سرزمین‌هایی داده است که بیشترین ساکنان آن برادران و خواهران اهل سنت هستند ادامه داد: نمونه حاضر این مسئله زندگی و اقدامات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق سنی‌نشین داخلی و جبهه مقاومت و کشورهای جهان اسلام است.

استاندار کرمان تصریح کرد: عمق استراتژی و حضورمان را به خارج از مرزها برده‌ایم تا به میمنت حکومت مقتدر و توانمند، چتر امنیتمان را بر بالای سر سرزمین‌های برادران و خواهران ایمانی بگسترانیم.

وی با اشاره به عنایت رهبری به مهمانان کشور افغانستان و تحصیل فرزندان آنان، گفت: در هیچ نظام سیاسی بین‌المللی سراغ ندارید که چنین مرزهای خود را به روی اتباع خارجی باز کند و همه این موارد از افکار و رفتار تقریبی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha