شرکت‌های منتخب متولی اعزام زائران می‌شوند
کد خبر: 4008861
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

شرکت‌های منتخب متولی اعزام زائران می‌شوند

مدیر حج و زیارت البرز گفت: برای تسریع در امور زیارتی، اعزام زائران البرزی به عتبات عالیات به شرکت‌های منتخب زیارتی واگذار شد.

عتبات عالیات

محمدحسن سامعی، مدیر حج و زیارت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به لغو روادید کشور عراق و موافقت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعزام سازماندهی شده مشتاقان سفر به عتبات عالیات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در چهارچوب استراتژی جدید سازمان حج و زیارت برای پاسخگویی به سلائق مختلف زایران در آینده ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در استان، افزود: در فاز اولیه مترصد معرفی یک شرکت منتخب برای ارایه خدمات در بازه زمانی ۲۳ آبان ماه جاری تا ۳۰ دی ماه سال جاری به متقاضیان و زائران استان البرز هستیم.

این مسئول بیان کرد: بدیهی است این مهم با همکاری کلیه دفاتر زیارتی، کارگزاران و فعالان عرصه زیارت در سطح استان مقدور خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان البرز گفت: شرکت‌های متقاضی باید دارای توانمندی لازم نسبت در تأمین بلیط هواپیما، خدمات اسکان و حمل و نقل زائران باشند.

وی تصریح کرد: به همین منظور نشستی با حضور تمام متقاضیان دارای شرایط لازم در محل حج و زیارت البرز برگزار شد که در این نشست به ارائه ضمنی نحوه ارائه خدمات به زائران و ظرفیت‌های مورد نظر شرکت خود پرداختند.

سامعی در پایان گفت: هدف مجموعه حج و زیارت ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به زائران البرزی است و در صدد آن هستیم تا بر اساس ضوابط سازمان حج و زیارت، پس از بررسی‌های لازم از بین شرکت‌های زیارتی متقاضی، شایسته‌ترین شرکت‌ها را جهت خدمت‌رسانی بهینه معرفی کنیم.

انتهای پیام
captcha