راه‌یابی 5 اثر از همدان به جشنواره بین‌المللی شعر دفاع مقدس
کد خبر: 4009651
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

راه‌یابی 5 اثر از همدان به جشنواره بین‌المللی شعر دفاع مقدس

دبیر اجرایی بیست‌وچهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس همدان از راه‌یابی پنج اثر از این استان به جشنواره بین‌المللی شعر دفاع مقدس خبر داد.

داوری شعر دفاع مقدسمحمد برخوردار، دبیر اجرایی بیست‌وچهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: روز گذشته جلسه داوری این جشنواره ویژه استان همدان از ساعت 9 تا 18 برگزار و در نهایت از 400 اثر رسیده به این جشنواره، پنج اثر انتخاب شد که به جشنواره بین‌المللی شعر دفاع مقدس راه یافتند.

وی یادآور شد: از آثار ارسالی سه اثر رتبه‌های اول تا سوم را کسب و دو اثر نیز به‌عنوان آثار تقدیری برگزیده شدند. مراسم اختتامیه این جشنواره در بهمن‌ماه برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

برخوردار با بیان اینکه دبیر علمی این جشنواره خانم مریم برزگر بود، افزود: داوران این دوره از جشنواره آقایان مهدی یحیوی، مهدی طرواتی توانا و مسعود طاهری‌عضد بودند.

دبیر اجرایی بیست‌وچهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه شورای اجرایی شعر دفاع مقدس امکان و شرایط لازم را فراهم کرده بود که در این دوره از تمام شهرستان‌ها آثار دریافت شود، اظهار کرد: در پایان این مراسم سردار مهدی ظفری از حضور داوران که از لحاظ محتوایی و فنی آثار را بررسی کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha