ترغیب به واکسیناسیون با برگزاری مسابقه نقاشی کرونا
کد خبر: 4009663
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

ترغیب به واکسیناسیون با برگزاری مسابقه نقاشی کرونا

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت: مسابقه نقاشی «اگه واکسن کرونا کشف نمی‌شد، چی می‌شد؟» به‌منظور ترغیب دانش‌آموزان و خانواده‌ها به واکسیناسیون کرونا در حال برگزاری است.

تزریق واکسن کرونا

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، فریناز تولائیان، رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان، امروز، 10 آبان‌ماه در سخنانی اظهار کرد: اداره توسعه فرهنگ سلامت وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دانش‌آموزان با عنوان «اگه واکسن کرونا کشف نمی‌شد، چی می‌شد؟» اقدام کرده است.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه، افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان در این مسابقه شرکت می‌کنند، خانواده آن‌ها نیز درگیر برگزاری مسابقه خواهند شد و به‌طور غیر مستقیم ترغیب به واکسیناسیون می‌شوند.

تولائیان تصریح کرد: تاکنون استقبال قابل توجهی از سوی دانش‌آموزان تمام مقاطع سنی صورت گرفته که بر این اساس، مهلت ارسال آثار تا 13 آبان تمدید شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این مسابقه نقاشی می‌توانند با شماره ۳۵۲۱۱۹۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha