شورای قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یزد تشکیل شد
کد خبر: 4009846
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

شورای قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یزد تشکیل شد

شورای قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد با حضور مسئولان و دانشجویان قرآنی این دانشگاه در سالن کنفرانس معاونت فرهنگی و دانشجویی تشکیل جلسه داد.

شورای قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یزد به گزارش ایکنا از یزد، شورای قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد، 10 آبان ماه با حضور مسئولان و دانشجویان قرآنی این دانشگاه در سالن کنفرانس معاونت فرهنگی و دانشجویی تشکیل جلسه داد.

این نشست با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون تبلیغات مؤثر جهت افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین بهره‌برداری از نقطه نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان، اساتید و کارکنان قرآن دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

شناسایی دانشجویان توانمند قرآنی، اطلاع رسانی دقیق‌تر و گسترده‌تر و چهره به چهره در واحدهای تابعه دانشگاه، ایجاد انگیزه مادی و معنوی برای شرکت کنندگان، اعطای امتیاز فرهنگی برای شرکت کنندگان و در نهایت برگزیدگان جشنواره، ایجاد انگیزه به شکل تخصصی، اطلاع‌رسانی به اعضای هیئت علمی، اتوماسیون اداری و ...از مهمترین مواردی بود که در این نشست بحث و تبادل نظر شد.

در پایان این نشست از دو نفر از برگزیدگان مرحله ملی قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یزد، مریم غلامی دانشجوی مهندسی بهداشت محیط برگزیده رتبه سوم ملی در رشته تلخیص کتاب و الهه خوانین‌زاده دانشجوی رشته بهداشت حرفه‌ای برگزیده رتبه سوم ملی رشته داستان نویسی در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این نشست از محمدکاظم رحیمی عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت و برگزیده رتبه چهارم کشوری در رشته احکام در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha