۱۷ هزار دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شد
کد خبر: 4009858
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
در ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۷ هزار دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شد

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۷ هزار دُز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد و با انجام این تعداد تزریق، کل واکسن‌های تزریق شده در استان به سه میلیون و ۳۹۶ هزار دُز رسیده است.

تزریق واکسن کروناعلی‌احمد آقاپور، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در حالی که اول آبان‌ماه جاری، آمار واکسیناسیون در استان از سه میلیون دُز گذشته بود، طی یک هفته اخیر حدود ۴۰۰ هزار دُز دیگر در استان تزریق شد و این رقم به مرز ۳.۴ میلیون دُز رسید.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۷ هزار دُز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد و با انجام این تعداد تزریق، کل واکسن‌های تزریق شده در استان به سه میلیون و ۳۹۶ هزار دُز رسیده است.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی ادامه داد: رکورد واکسیناسیون روزانه در آذربایجان غربی همچنان ۷۱ هزار دُز است که مربوط به شهریور ماه بود.

وی ادامه داد: از کل واکسیناسیون صورت گرفته در استان، دو میلیون و ۱۲۸ هزار دُز مربوط به نوبت اول بوده است.

آقاپور در پایان گفت: برای مهار هر چه سریع‌تر کرونا از عموم شهروندان درخواست می‌شود نسبت به تزریق واکسن کرونا در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha