استقرار مینی‌بوس سیار تزریق واکسن کرونا در بازار خاش
کد خبر: 4010076
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

استقرار مینی‌بوس سیار تزریق واکسن کرونا در بازار خاش

فرماندار خاش گفت: ایمنی شهروندان علیه پاندمی کرونا با ارتقای شاخص واکسیناسیون میسر بوده و بر همین مبنا مینی‌بوس سیار تزریق واکسن کرونا در بازار خاش مستقر شده است.

مینی‌ بوس سیار تزریق واکسن کرونا در خاشبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، صاحب گل‌ صالحی، فرماندار خاش در حاشیه بازدید از روند فعالیت تیم سیار واکسیناسیون کرونا از مشارکت بین‌بخشی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای سختکوش اجرایی بیان کرد: به‌منظور تسریع در انجام واکسیناسیون و رفاه حال همشهریان در دسترسی به واکسیناسیون کرونا و بر طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان، علاوه بر استمرار فعالیت مراکز واکسیناسیون، از امروز مینی بوس سیار برای تزریق واکسن کرونا در محل چهارراه پلیس مستقر شد.

وی اظهار کرد: این پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا با همکاری مرکز بهداشت، اداره صنعت و معدن، ارتش جمهوری اسلامی و اتاق اصناف در دو شیفت صبح و عصر در چهار راه پلیس شهرستان با توجه به اینکه این منطقه میدان اصلی خرید و دارای تراکم بالای جمعیت بازاریان است آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان است.

صالحی افزود: سلامت شاغلان اصناف، کسبه، بازاریان با توجه به مواجهه روزانه با مشتریان نقش بسیار مهمی در مدیریت بیماری کرونا خواهد داشت و امیدواریم ضمن همکاری این عزیزان و شهروندان در انجام واکسیناسیون سلامتی را برای جامعه به ارمغان آوریم.

فرماندار خاش ادامه داد: علاوه بر مینی‌بوس سیار واکسیناسیون، کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت و دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز عملیات اجرایی واکسینه نمودن شهروندان علیه بیماری کرونا را بر عهده دارند.

صالحی گفت: از تمامی ظرفیت‌های موجود در تسریع تزریق واکسن در جهت سلامت، آسایش و آرامش همشهریان عزیزمان بهره خواهیم برد و خواهشمندیم افرادی که به هر دلیلی اعم از مشغله زیاد یا دوری از مراکز واکسیناسیون تا به امروز واکسن کرونا خود را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به مینی‌بوس سیار چهارراه پلیس، واکسن خود را دریافت نمایند و یاریگر ما در این مسیر باشند.

فرماندار خاش افزود: بازگشت سلامت به جامعه و کنترل بیماری کرونا تنها با همکاری‌های بین بخشی و مشارکت مردم محقق می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha