همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» برگزار می‌شود
کد خبر: 4010241
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
در فارس؛

همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» طی 10 روز به همت این دانشکده در استان فارس خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین شیخعلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین شیخعلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 12 آبان در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: نماز یکی از وظایف اصلی تمام مجموعه‌های مقدس است و طبق آیات قرآن اقامه نماز یکی از وظایف حکومت‌های اسلامی است.

وی از برگزاری همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» به همت این دانشکده خبر داد و افزود: این همایش در دو بخش و طی روزهای 13 تا 22 آبان و به مدت 10 روز به همت دانشکده زرهی علوم و فنون نزسا برگزار خواهد شد.

شیخعلی بیان کرد: بخش اول این همایش برگزاری جشنواره نماز در رشته‌های شعر، نقاشی، مقاله، کلیپ کوتاه، سرود تک خوانی و دلنوشته در موضوعات مرتبط با نماز ویژه اقشار مختلف مردم و در رده‌های سنی مختلف است که در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از فردا اعلام شده و 20 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش به آدرس https://eitaa.com/meftaholjanah در نرم افزار ایتا ارسال کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی نزسا بیان کرد: بخش دوم این همایش هم ویژه سپاه و دانشکده است که در سطح استان برگزار خواهد شد، گفت: در این راستا همایش‌هایی طی روزهای 13، 20 و 22 آبان‌ماه جاری برای خانواده‌های کارکنان خود برگزار خواهیم کرد.

شیخعلی از برگزاری مراسم اختتامیه این همایش در روز 22 آبان با حضور دانشجویانی از سراسر کشور خبر داد و گفت: در قالب برگزاری این همایش برنامه‌هایی نظیر دیدار علما و ائمه جماعات یگان‌ها، تجلیل از خادمان نماز، مؤذنان، مکبران و ائمه جماعات و همچنین برگزاری مسابقات حضوری احکام در روز اختتامیه را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha