پرداخت 28 میلیارد تومان وام مسکن و کارگشایی به مددجویان همدانی
کد خبر: 4010899
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
از ابتدای امسال انجام شد؛

پرداخت 28 میلیارد تومان وام مسکن و کارگشایی به مددجویان همدانی

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان از پرداخت 27 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات مسکن، اشتغال و کارگشایی در هفت ماهه نخست امسال خبر داد.

اعطای وام به مددجویانمسعود کرمی، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با هدف مدیریت فقر و رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد اشتغال خرد در استان در هفت ماهه نخست مبلغ 27 میلیارد و 800 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد و با اقساط 36 تا 60 ماهه به سه هزار و 221 خانواده نیازمند جامعه پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان در ادامه، پرداخت سریع و اخذ ضمانت آسان را از ویژگی‌های دیگر صندوق برشمرد و افزود: افراد مستمند و گرفتار جامعه می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان همدان و ارائه درخواست تسهیلات، از مزایای وام قرض‌الحسنه این نهاد بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر وام‌های کارگشایی این صندوق، وام‌های اشتغال و خودکفایی، ودیعه مسکن، خرید و تعمیرات مسکن و دانشجویی، تسهیلات این صندوق برای افراد نیازمند است.

کرمی در ادامه افزود: خیرین و نیکوکاران گرامی و مردم خوب استان می‌توانند با افتتاح حساب در نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان واقع در همدان، خیابان شریعتی، نرسیده به چهاراه، بالاتر از مسجد حاج احمد، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در گر‌ه‌گشایی از مشکلات نیازمندان استان با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha