دعوت از ایده‌پردازان عرصه تولید محتوای دیجیتال/ متنا آماده همکاری است
کد خبر: 4010910
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج اعلام کرد:

دعوت از ایده‌پردازان عرصه تولید محتوای دیجیتال/ متنا آماده همکاری است

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج از تلاش این سازمان برای برقراری ارتباط با همه فعالان و ایده‌پردازان عرصه تولید محتوای دیجیتال خبر داد و اعلام کرد: این سازمان آماده همکاری و کمک به همه تیم‌ها و افراد فعال در این عرصه است.

دعوت از ایده‌پردازان عرصه تولید محتوای دیجیتال/ متنا آماده همکاری است

مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج کشور، در گفت‌وگو با ایکنا، در پاسخ به این سؤال که برای جذب افراد توانمند در حوزه تولید محتوای دیجیتال که با بدنه بسیج و فضای انقلابی و دینی ارتباط ندارند، چه اقداماتی انجام می‌دهید؟ گفت: بخش زیادی از نخبگان حوزه فضای مجازی در کشور با ما ارتباط دارند. علاوه بر مرکز «متنا» که در سازمان فضای مجازی مرکز کشور فعال است، در 31 مرکز استان کشور نیز مرکز متنا داریم که به تولید و نشر آثار دیجیتال انقلاب اسلامی می‌پردازند.

وی اظهار کرد: این 32 مرکز متشکل از بچه‌های توانمند و شاخصی هستند که در حوزه کاری خودشان شناخته شده بوده و براساس نیاز و ظرفیتی که داریم با ما مرتبط هستند.

معین با اشاره به اینکه کار ویژه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، شناسایی تیم‌های آماتور و حرفه‌ای‌سازی این تیم‌هاست، گفت: البته برخی از این تیم‌های آماتور، قابلیت بالاتری حتی از تیم‌های حرفه‌ای دارند. البته در قالب بخش حرفه‌ای «متنا» نیز در سراسر کشور تاجایی که ظرفیت به ما اجازه داده با بچه‌های حرفه‌ای در ارتباط هستیم.

وی از فعالیت شش ساله قرارگاه فضای مجازی سخن گفت و افزود: طی این مدت مراکز متنا ظرفیت خود را با استفاده از جذب همین بچه‌های حرفه‌ای ترتیب داده‌ است.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج تصریح کرد: البته افراد توانمندی هم هستند که با ما ارتباط ندارند و ما با اقداماتی همچون برگزاری رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، دستمان را به طرف آنها دراز می‌کنیم. اعلام فراخوان‌ها و نیازهای مرکز ما به معنی دعوت از عموم فعالان حوزه تولید محتوای دیجیتال است.

وی از طریق خبرگزاری ایکنا از همه تولیدکنندگان محتوای فضای دیجیتال برای همکاری، دعوت کرد و گفت: با هر تیمی که ایده‌ای داشته و توانایی تولید و کار در حوزه تولید محتوای دیجیتال را دارد و به هر دلیلی در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور ندارد و یا با ما مرتبط نیست، آمادگی برقراری ارتباط و همکاری مشترک داریم.

معین اعلام کرد: علاقه‌مندان برای ارتباط با ما می‌توانند از سامانه https://event.bsjmajazi.ir استفاده و در این سامانه ثبت‌نام کنند. برای تیم‌های حرفه‌ای نیز مرکز شتابدهی سَکوتِک را داریم که محل دریافت ایده‌ها و پل ارتباطی ما با هر کسی است که در این حوزه تخصص دارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از فعالیت این مرکز در بخش بین‌الملل خبر داد و گفت: بعد از تولید و عرضه بازی سفیر عشق، بسیاری از افراد با ما تماس گرفته و اعلام کردند که ظرفیت‌ تولید محتوا و بازی دارند. نه فقط با تیم‌های ایرانی بلکه با تیم‌های مستقر در خارج از کشور نیز ارتباطات برقرار کرده‌ایم و تیم‌هایی در کشورهای لبنان، مصر، لهستان، مجارستان و استرالیا با ما مرتبط شده‌اند.

انتهای پیام
captcha