20 آذرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی
کد خبر: 4011221
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

20 آذرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی

رئیس امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز بیان کرد: ثبت‌نام هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 20 آذر ادامه دارد و علاقه‌مندان در 38 رشته می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی

مجتبی صفری، رئیس امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت ثبت‌نام هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور از جمله استان البرز آغاز شد.

وی افزود: این جشنواره در سطح دانشجویان، مدرسان و کارکنان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور در بخش‌های مختلف آوایی، کتبی، فناوری، پژوهشی، ادبی، هنری و نوآفرینی و در ۳۸ رشته متنوع برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا 20 آذرماه سال جاری با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس https://quran.uast.ac.ir/ نسبت به ثبت‌نام و ارسال اثر اقدام کنند.

رئیس امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز هدف از برگزاری این جشنواره را اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی شرکت‌کنندگان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مراکز آموزشی، زمینه‌سازی انس و الفت دانشگاهیان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها و بسط فرهنگ قرآنی در دانشگاه‌ها و جذب جوانان به فعالیت‌های دینی مرتبط با قرآن و عترت عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است که حداقل پنج درصد دانشجویان(300 نفر) برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته هم دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز در شانزدهمین دوره این جشنواره خوش درخشیدند و در بخش‌های فیلمنامه‌نویسی، نقاشی، گرافیک، عکس، بخش آوایی، حفظ کل قرآن و حفظ 20 جز و 10 جز توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند و به مرحله ملی این مسابقات و رقابت با سایر دانشگاه‌های کشور رسیدند.

انتهای پیام
captcha