درخشش دانشجویان علوم پزشکی اردبیل در المپیاد علمی دانشجویان
کد خبر: 4011671
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

درخشش دانشجویان علوم پزشکی اردبیل در المپیاد علمی دانشجویان

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی استان اردبیل، از درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان کشور خبر داد و گفت: دانشجویان اردبیل ۹ مدال و دیپلم افتخار این مسابقات را کسب کردند.

درخشش دانشجویان علوم پزشکی اردبیل در المپیاد علمی دانشجویانعزیز کامران، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همانند سال‌های گذشته موفق به افتخارآفرینی و کسب ۹ مقام برتر شدند.

وی افزود: این المپیاد کشوری در ۶ حیطه علمی در دو مرحله انفرادی و تیمی از ۱۱ الی ۱۳ آبان ماه در تهران برگزار شد و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور دارنده مدال یا دیپلم افتخار قرار گرفت.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی استان اردبیل، تصریح کرد: در این المپیاد، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره، دو مدال برنز و ۵ دیپلم افتخار شدند.

کامران، ادامه داد: در راستای ارتقا جایگاه علمی دانشگاه و توسعه کیفی آموزش در علوم پزشکی، علاوه بر همکاری‌های ملی و توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی و جذب اساتید و دانشجویان از دیگر برنامه‌های دانشگاه است.

وی بیان کرد: حضور دانشجویان غیر ایرانی و غیر بومی در این دانشگاه، آشنایی با فرهنگ، عقاید و مناسبت‌های ملی و مذهبی سایر اقلیت‌ها را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی استان اردبیل، یادآور شد: توجه و بهرمندی از علوم روز دنیا و اساتید و فرهیختگان سایر دانشگاه‌های کشور و جهان در ارتقای بیش از پیش حوزه‌های مختلف دانشگاه موثر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha