کمک 4 میلیاردی مردم خراسان‌جنوبی به دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: 4011821
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

کمک 4 میلیاردی مردم خراسان‌جنوبی به دانش‌آموزان نیازمند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مردم سخاوتمند خراسان‌جنوبی، چهار میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان در طرح شور عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

رضا سلم آبادی؛ مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، 18 آبان‌ماه با بیان اینکه مردم سخاوتمند خراسان‌جنوبی چهار میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان در طرح شور عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند، گفت: از این رقم یک میلیارد و ۴۹ میلیون تومان نقدی و سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان غیرنقدی بوده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردم در مقایسه با سال گذشته، افزود: در مدت مشابه سال قبل مردم خیر استان سه میلیارد و۷۴۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به شور عاطفه‌ها اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: در سال جاری دو میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان در پایگاه‌های امداد و یک میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان در مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شد.

سلم‌آبادی شعار امسال شور عاطفه‌ها را «باهم مشق محبت بنویسیم» بیان کرد و گفت: راه‌اندازی ۷۹۳ پایگاه ثابت، سیار و مدارس و همچنین ۹۹۶ نفر نیروی انسانی در برگزاری شور عاطفه‌ها همکاری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط حوزه‌های حمایتی این نهاد بین دانش‌آموزان نیازمند یتیم و غیریتیم توزیع شده است، یادآور شد: استفاده از تلفن همراه با کد دستوری #۸۸۷۷*۰۵۶* ، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ بانک ملی شعبه دادگستری، استفاده از اپلیکیشن‌های سنا، سکه، بله، ایوا، بام، تلفن، گویای ۰۹۶۸۸۷، مراجعه به سایت WWW.EMDAD.IR. مراجعه به ادارت تابعه کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیش از ۱۲۳ مرکز نیکوکاری در استان از روش‌های الکترونیکی کمک به نیازمندان است.

انتهای پیام
captcha