مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره «شهید بهشتی» تمدید شد
کد خبر: 4012722
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه؛

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره «شهید بهشتی» تمدید شد

مهلت ارسال آثار برای شرکت در دومین جشنواره «شهید بهشتی» از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه تا 30 آبان ماه جاری تمدید شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه قوه قضاییه، براساس اعلام دبیرخانه این رویداد، مهلت ارسال آثار به دومین دوره جشنواره بزرگ شهید بهشتی که پیش‌تر ۲۰ آبان ماه اعلام شده بود، تا ۳۰ آبان ماه سال جاری تمدید شد.
 
این تمدید به دلیل تماس‌های متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره برای فرصت بیشتر به منظور تهیه آثار مرتبط با موضوعات و بخش‌های جشنواره انجام شده است.
 
جشنواره علمی – پژوهشی شهید بهشتی در دو بخش عمده آثار و چهره‌های برتر با محوریت موضوعات مرتبط با سند تحول قضایی و همچنین یک بخش ویژه موضوعی برگزار خواهد شد.
 
در بخش آثار برتر، اثر پژوهشی برتر، رأی و تصمیم قضایی پژوهش محور برتر، نوآوری و فناوری برتر و ترویج رسانه‌ای برتر معرفی می‌شوند.
 
در بخش چهره‌های برتر نیز چهره برتر قضاوت، خبرنگار برتر در توسعه دانش قضایی، پژوهشگر برتر، ایده‌پرداز برتر و اندیکشده برتر حقوقی – قضایی معرفی خواهند شد.
 
در بخش ویژه موضوعی نیز آثار برتر در حوزه کاهش اطاله دادرسی، احیای حقوق عامه، نظام‌سازی اصلاح و تربیت و حقوق اطفال و نوجوانان معرفی می‌شوند.
 
بخش پژوهش برتر ویژه «تمام پژوهشگران و دانشگاهیان»، بخش آرا و تصمیمات قضایی پژوهش محور برتر مختص «قضات سراسر کشور»، بخش ترویج رسانه‌ای برتر «ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه» و بخش ایده‌ی برتر نیز مختص «تمام مردم و نخبگانی» است که ایده‌ای در راستای محورهای جشنواره داشته باشند.
 
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه به آدرس http://ris.jri.ac.ir نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام و آثار خود را در بخش مربوطه ثبت و ارسال کنند. از آثار و نفرات برتر طی مراسمی در هفته پژوهش تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
جزییات بخش‌ها و محورهای دومین جشنواره شهید بهشتی از اینجا قابل مشاهده است.
انتهای پیام
captcha