ایجاد 850 شغل پایدار خانگی در البرز
کد خبر: 4012755
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

ایجاد 850 شغل پایدار خانگی در البرز

رئیس بسیج سازندگی البرز از ایجاد ۸۵۰ شغل پایدار خانگی در استان خبر داد و گفت: این کار با مشارکت مردم و تشکیل صندوق قرض‌الحسنه اجرایی شده است.

مهران طیران، رئیس بسیج سازندگی استان البرزمهران طیران، رئیس بسیج سازندگی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اقدامات انجام شده بسیج سازندگی در راستای ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: بسیج سازندگی حلقه واسطه بین دستگاه‌های اجرایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های دشمن از ابتدای انقلاب بر علیه ایران اسلامی ادامه دارد و در سالیان اخیر نیز تشدید شده است، افزود: ما باید با استعدادیابی و شناخت پتانسیل‌های موجود با مشارکت مردم زمینه ایجاد شغل‌های پایدار خانگی را فراهم کنیم.

طیران با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حوزه ایجاد اشتغال و ترویج اقتصاد مقاومتی در حال اجراست، گفت: یکی از مشکلات تولیدکنندگان به حوزه بانکی، سود مرکب و تسهیلات پربهره مربوط می‌شود و برخی از واحدهای اقتصادی را تا تملک بانکی پیش برده است.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیج سازندگی برای اشتغالزایی راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه با مشارکت مردم است، تصریح کرد: با مشارکت و پشتیبانی مردم از این صندوق‌ها الگوی مناسبی برای اشتغال در البرز راه‌‌اندازی شد.

طیران با بیان اینکه با سپرده‌های قرض‌الحسنه در استان البرز و مشارکت مردم تاکنون 850 شغل پایدار خانگی ایجاد شده است، گفت: 14 تعاونی از دل این صندوق‌ها تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha