742 نفر؛ سهمیه اصفهان در فراخوان جذب همکاری داوری و میانجی‌گری
کد خبر: 4013374
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
از سوی قوه قضائیه اعلام شد؛

742 نفر؛ سهمیه اصفهان در فراخوان جذب همکاری داوری و میانجی‌گری

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان از ظرفیت پذیرش 742 نفر از استان اصفهان در فراخوان جذب همکاری داوری و میانجی‌گری مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه خبر داد.

افسون نیازبخش معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان

افسون نیازبخش، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه با همکاری مرکز آزمون جهاددانشگاهی، فراخوان جذب همکاری در زمینه داوری و میانجی‌گری را به دو روش آزمونی و غیرآزمونی منتشر کرده است.

وی افزود: براساس این فراخوان، از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت پروانه داوری در دو بخش داوری عمومی و داوری تخصصی خانواده و پروانه میانجی‌گری دعوت به همکاری می‌شود. دارندگان حداقل مدرک سطح دوی حوزه و حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم تربیتی، روانشناسی(تمام گرایش‌ها)، مشاوره و راهنمایی، مددکاری اجتماعی، مطالعات خانواده و جامعه‌شناسی می‌توانند در این فراخوان ثبت‌نام کنند. شرایط و نحوه جذب همکاری بدون شرکت در آزمون و نیز از طریق مؤسسات موجود، در دفترچه راهنمای ثبت‌نام قید شده است.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به اینکه ثبت‌نام و شرکت در این فراخوان محدودیت سنی ندارد، اضافه کرد: از استان اصفهان در مجموع، ظرفیت پذیرش 742 نفر از طریق آزمون، غیرآزمون و مؤسسات وجود دارد که داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات مربوط به ظرفیت پذیرش در هر شهر و در سه زمینه داوری عمومی، داوری تخصصی خانواده و میانجی‌گری، دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کنند.

نیازبخش تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام در فراخوان جذب همکاری داوری و میانجی‌گری، 28 آبان‌ماه جاری است و آزمون در روز جمعه، 26 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی، مواد آزمون و مراحل ثبت‌نام می‌توانند به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha