ذبح ۵۰ رأس دام سنگین برای کمک به مددجویان کردستانی
کد خبر: 4014040
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

ذبح ۵۰ رأس دام سنگین برای کمک به مددجویان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از اهدا و ذبح ۵۰ رأس دام سنگین و همچنین ۵ هزار کیلوگرم برنج به نیازمندان کردستانی توسط یکی از خیران سنندجی خبر داد.

علی موسوی جم مدیرکل کمیته امداد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سیدعلی موسوی جم، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، 26 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: شخص نیکوکاری ۵۰ رأس دام سنگین و ۵ هزار کیلوگرم برنج را برای توزیع بین نیازمندان کردستانی اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه این تعداد رأس دام از طریق کشتارگاه همدان ذبح، بسته‌بندی و فریز شد، افزود: دام‌های ذبح شده پس از ارسال به این استان در قالب بسته‌های یک و نیم کیلویی بین دو هزار و ۵۸۸ نفر از مددجویان تحت حمایت این استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه برنج‌هایی کمک شده در قالب ۵۰۰ کیسه ۱۰ کیلویی بین مددجویان توزیع شد، بیان کرد: ارزش ریالی این کمک‌ها ۶۵۵ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: دکتر محمد محمدی، یکی از خیران سنندجی در مناسبت‌های مختلف سال با این نهاد همکاری دارد و تاکنون کمک‌های چشم‌گیری در قالب پرداخت کمک معیشت، کمک به ایتام، ذبح و قربانی دام، اهدای بسته‌های غذایی و همچنین تأمین مسکن به نیازمندان کردستانی اهدا کرده است.

وی در پایان یادآور شد: کمیته امداد به عنوان امین مردم و خیران، کمک‌های اهدایی را به اساس نیت خیران و همان محل که شخص کمک کننده در نظر داشته باشد به خانوارهای تحت حمایت و نیازمند اهدا و توزیع می‌کند.

انتهای پیام
captcha