بیانیه گام دوم انقلاب ظرفیت فکری جهان اسلام را ترسیم می‌کند
کد خبر: 4015104
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

بیانیه گام دوم انقلاب ظرفیت فکری جهان اسلام را ترسیم می‌کند

استاد دانشگاه امام حسین(ع) تهران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب چشم‌انداز تمدنی دارد و یک ظرفیت فکری و نرم‌افزاری را در جهان اسلام ترسیم می‌کند.

بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش ایکنا از البرز، ابوذر یاری، روز یکشنبه، 30 آبان‌ماه در همایش مجازی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برقرار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش تاثیرگذارترین نهاد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه، حوزه و دانشگاه سه نهاد تاثیرگذار در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، خاطرنشان کرد: نظام آموزش و پرورش تاثیرگذارترین جایگاه را در تحقق این بیانیه دارد.

این استاد دانشگاه بیان کرد: در سند تحول بنیادین از تربیت به عنوان یک بستر تعاملی دو سویه یاده شده که لازم است برای تحقق این امر گام عملیاتی برداشته شود.

یاری گفت: در نظام تعلیم و تربیت باید در راستای مسئولیت‌پذیری، شکل‌گیری نگاه اجتماعی، توجه به انتقال تجریبات و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تلاش کرد.

وی با تاکید براینکه نسل انقلابی جوان و متعهد مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: ملت ایران به خصوص جوانان تا کنون با بصیرت اجتماعی، اهتمام جمعی و وحدت مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

یاری یادآورشد: ایران به لحاظ الگوسازی برای جوانان مبارز، مومن و استقلال سیاسی رتبه نخست را در منطقه دارد.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) تهران بیان کرد: دانش‌آموزان در سنین و مقاطع مختلف تحصیلی باید با اصول و مفاد مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب آشنا شوند.

انتهای پیام
captcha