راه‌اندازی ۲۷ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال پایدار در اردبیل
کد خبر: 4015140
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

راه‌اندازی ۲۷ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال پایدار در اردبیل

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: با هدف کمک به اشتغال پایدار در مناطق محروم و روستایی ۲۷ صندوق قرض‌الحسنه در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی ۲۷ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال پایدار در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۳۰ مهرماه، ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تأسیس نهاد ارزشمند بسیج، اظهار کرد: در کمتر از ۱۰ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تنگ شدن عرصه برای امام راحل در بخش‌های مختلف، فرمان تأسیس بسیج در تاریخ پنجم آذر سال ۱۳۵۸ صادر شد تا در سایه این نیروی ارزشی و انقلابی تثبیت نظام اسلامی در برابر توطئه‌چینی استکبار جهانی رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه بسیج در کنار سایر قوا همواره سعی داشته تا از اصل و متن انقلاب اسلامی دفاع کرده و امروز این نیروی ارزشی پاره تن مردم و انقلاب اسلامی است.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تاکید کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس بسیجیان که در عرصه‌های مختلف آبدیده شده بودند توان مقابله با تهاجم نرم دشمنان و تقویت جبهه انقلابی را با شکل‌گیری گروه‌های جهادی پیدا کردند تا این شجره طیبه امروز به درخت تنومندی تبدیل شود که همه ملت از ثمره و نتیجه آن بهره‌مند هستند.

عبدی افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی کردن سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج سعی بر این است تا با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان گام‌های جدی و عملی در تحکیم بنیان‌های نظام اسلامی برداشته و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… جمهوری اسلامی ایران از آسیب‌ها و تهدیدها به سلامت عبور کند.

وی با اشاره به شعار «بسیج حامی مردم» در این هفته ادامه داد: از ۲۹ آبان تا ۵ آذرماه هفته گرامیداشت بسیج است که در استان اردبیل نیز ۶۰۰ عنوان برنامه به صورت حضوری و غیرحضوری در مناطق مختلف توسط اقشار و نواحی بسیج اجرایی و عملیاتی می‌شود.

عبدی گفت: در قالب رزمایش اقتدار جهادگران ۳۰۰ گروه جهادی در استان اردبیل پای کار آمده‌اند تا در کارهای عام‌المنفعه و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و طرح‌های بهداشتی، درمانی به حرکت جهادی و انقلابی دست زده و بتوانند بیش از گذشته جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف به نقطه اعتلا برسانند.

وی با اشاره به نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در سوم آذرماه سال‌جاری، ادامه داد: علاوه بر مرکز استان، در سایر شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این همایش اقتدار برگزار خواهد شد.

عبدی راه‌اندازی ۲۷ صندوق قرض‌الحسنه را با هدف حمایت از اشتغالزایی گروه‌ها و اقشار مختلف یادآور شد و بیان کرد: ۴۰ باب کارگاه اشتغال و کارآفرینی در سطح استان راه‌اندازی شده و ۲۸ پروژه آبرسانی و عمران روستایی نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha