مرحله حذفی «جام حافظان» بانوان در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 4015899
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
18 آذر؛

مرحله حذفی «جام حافظان» بانوان در اراک برگزار می‌شود

مرحله حذفی اولین دوره «جام حافظان» اراک با حضور 12 تیم پنج‌شنبه، 18 آذر در دانشگاه فرهنگیان (پردیس شهید باهنر) این شهرستان برگزار می‌شود.

مرحله حذفی «جام حافظان»

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اولین دوره جام حافظان قرآن کریم با مشارکت مجمع قرآنیان شهرستان اراک، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، اداره کل تبلیغات اسلامی و دانشگاه فرهنگیان اراک استان مرکزی از پنج‌شنبه، ۱۱ شهریور با حضور 35 تیم 6 نفره هر تیم متشکل از حفاظ ۲، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ جزء در دو بخش بانوان و آقایان آغاز شد.

براساس این گزارش، از ۳۵ تیم شرکت‌کننده ۱۵ تیم از برادران و ۲۰ تیم از خواهران در این مسابقات شرکت کرده‌اند و طبق آیین‌نامه حفاظان ۲ و ۵ جزء باید از نفرات کمتر از ۱۸ سال باشند. تیم‌ها از طریق قرعه‌کشی در دسته‌های ۴ تیمی تقسیم شده‌اند و در مرحله مقدماتی طی ۳ دور با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم‌های برتر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

مرحله حذفی بانوان 18 آذر و آقایان در 19 همین ماه برگزار می‌شود. در مرحله حذفی گروه‌های ریحانة‌النبی(س) با سرپرستی فهمیه جفرسته با گل نرگس به سرپرستی مهدیه کریمی، رهروان شهید سلیمانی به سرپرستی سحر جلالوندی با جامعةالقرآن الکریم به سرپرستی فاطمه علی‌محمدی، بشری به سرپرستی سهیلا حسین‌خانی با دادگستری الف به سرپرستی سمیه آروئی، منتظران موعود به سرپرستی هاجر عزیزی با پیروان فاطمی به سرپرستی فاطمه کرمی، کریم آل‌طه به سرپرسی معصومه نادی با شهدای مدافع حرم به سرپرستی زینب دهقانی و مشکات به سرپرستی فاطمه اسدی و یاوارن مهدی (عج) به سرپرستی فاطمه طائفی برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله در مرحله نیمه‌نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha