افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در خلخال
کد خبر: 4016677
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در خلخال

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال گفت: پوشش واکسیناسیون ۲ نوبتی در خلخال به مرز ۸۰ درصد رسیده و دزهای اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در خلخالزهرا هاشمپور، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: پوشش واکسیناسیون ۲ نوبتی در خلخال به مرز ۸۰ درصد رسیده و بیش از ۵۴ هزار نفر از جمعیت این شهرستان دزهای اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: بیش از ۹۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال دز اول، ۷۸ درصد دز دوم و ۳ درصد جمعیت نیز موفق به دریافت دز سوم واکسن شده‎‎‎‎‎اند که این آمار قابل توجه را حاصل تلاش تیم‎‎‎‎‎‎‎های واکسیناسیون دانشکده و مشارکت مطلوب مردم خلخال در این فرآیند است.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‎‎‎‎‎‎‎‎‎روزی کارکنان مجموعه سلامت شهرستان گفت: دانشکده علوم پزشکی با استفاده از تمامی ظرفیت‎‎‎‎‎‎‎‎‎های موجود در حال ارائه خدمت به بیماران بوده و در کنار آن فرآیند ایمن‎‎‎‎‎‎‎‎‎سازی مردم در برابر این ویروس نیز با سرعت انجام می‌‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود تا بتوانیم هر چه سریعتر به ایمنی گسترده در برابر این بیماری دست یابیم.

هاشمپور افزود: با روند مثبت واکسیناسیون در شهرستان، بررسی‎‎‎‎‎‎‎ها نشان دهنده کاهش بیماری کرونا بوده‎ که امیدواریم با جدی گرفتن راهکارهای خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی بتوانیم در تسریع بازگشت به روزهای عادی نقش موثری داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha