شرکت 500 نفر در مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی همدان
کد خبر: 4016770
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

شرکت 500 نفر در مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی همدان

کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از برگزاری بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآنی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در بخش معارفی تاکنون 500 نفر شرکت کرده‌اند.

حسین فرخی کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی ابن سیناهمدانحسین فرخی، کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: تاکنون 500 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در بخش معارفی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآنی این دانشگاه شرکت کرده‌اند که آزمون آن در روز 23 آذرماه جاری برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با دریافت پی‌دی‌اف از سایت دانشگاه علوم پزشکی در این مسابقات شرکت کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به بخش‌های هنری، ادبی و پژوهشی نیز تا 15 دی‌ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را در سامانه وزارت علوم بارگذاری کنند.

فرخی تصریح کرد: بخش آوایی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی در روزهای 29 و 30 آبان‌ماه برگزار شد که در این دور از مسابقات، 94 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شرکت کردند که نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی همراه بود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات 49 نفر خانم و 45 نفر آقا شرکت کردند که در روز 10 آذرماه اعلام نتیجه خواهد شد، یادآور شد: آزمون سراسری بیست و ششمین مرحله مسابقات قرآن در بخش آوایی در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha