۱۴ مدرسه در استان مرکزی غیر حضوری شدند
کد خبر: 4018071
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

۱۴ مدرسه در استان مرکزی غیر حضوری شدند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۱۴ مدرسه بنا به علل مختلف تا رفع مغایرت‌، آموزش به صورت غیرحضوری شده و بحث پلمب مدارس موضوعیت ندارد.

پلمپ مدارس

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، مهدی دمنه، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی، پیرو درج خبر تحت عنوان پلمپ 14 مدرسه در استان، اظهار کرد: ۱۴ مدرسه بنا به علل مختلف تا رفع مغایرت‌، آموزش به صورت غیرحضوری شده و بحث پلمب مدرسه موضوعیت ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای برنامه بازدید و نظارت کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی استان از ابتدای سال تحصیلی جاری بیش از هزار و 200 بازدید انجام شده که تعداد ۱۲۰ مدرسه به دلیل وجود مشکلات بهداشتی جزئی اخطار گرفته‌اند که با پیگیری فوری مغایرت‌های موجود سریع رفع شده است.

وی‌افزود: در ۱۴ مدرسه نیز بنا بر علل مختلف تا رفع مغایرت‌، آموزش به صورت غیرحضوری شده و بحث پلمب مدرسه موضوعیت ندارد. موضوع پلمب این مدارس به دلیل ادبیات رایج مورد استفاده قرار گرفته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: از این تعداد مدرسه، ۳ مدرسه در اراک، ۳ مدرسه در آشتیان، یک مدرسه در محلات، ۴ مدرسه در فراهان و ۳ مدرسه در خنداب بوده است.

انتهای پیام
captcha