مسابقات مدهامتان در رشته‌های مفاهیم و جزء ۳۰ در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4018254
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

مسابقات مدهامتان در رشته‌های مفاهیم و جزء ۳۰ در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات پانزدهمین دوره مدهامتان در رشته‌های مفاهیم و جزء ۳۰ قرآن کریم در کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقات مدهامتان در رشته‌های مفاهیم و جزء ۳۰ قرآن کریم در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات پایان هفته جاری توسط کانون‌های مساجد استان به شیوه مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات در رشته‌های یاد شده در دو رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور با توضیح در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات، گفت: با توجه به وضعیت موجود ناشی از کرونا تنها مرحله نهایی برخی رشته‌ها مطابق با اعلام فراخوان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شیوه حضوری برگزار می‌شود که پس از مرحله استانی مسابقات و اعلام نفرات برتر از آنان برای حضور در مرحله کشوری دعوت به عمل می‌آید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: مسابقات مفاهیم و حفظ جزء ۳۰ از طریق سامانه آموزشی بچه‌های مسجد (LMS) برگزار می‌شود و افرادی که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند می‎‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود در ناحیه کابری به بخش فعالیت‌های من مراجعه کرده و در قسمت مدهامتان ثبت‌نام کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با انتخاب قسمت آزمون‌ها و مسابقات به سامانه (LMS) هدایت شده و در آزمون شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha