فعالیت ۶۱۲ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در کردستان
کد خبر: 4018519
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

فعالیت ۶۱۲ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان از فعالیت ۶۱۲ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در سطح شهر و روستا‌های استان خبر داد و گفت: تعداد کانون‌های دارای مجوز کردستان نسبت به تعداد کانون‌های فعال کم است.

کامل گلباغی مدیر ستاد ی کانون های مساجد کردستان

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در حال حاضر 612 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در سطح شهر و روستاهای استان فعالیت دارند که از این تعداد سال گذشته 63 کانون سرانه دریافت کردند.

وی با بیان اینکه کانون‌های دارای مجوز و کانون‌های دارای امتیاز سرانه دریافت کرده‌اند، افزود: انتظار می‌رود کانون‌های فرهنگی  ـ هنری شهر و روستاهای استان با افزایش عضو، ثبت آثار در سامانه فهما و ارائه گزارش کار فعالیت خود را ارتقا ببخشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان به جشنواره مُدهامتان پرداخت و بیان کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند چراکه شرکت اعضا در این جشنواره موجب کسب امتیاز برای کانون‌های مساجد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد کانون‌های دارای مجوز استان نسبت به تعداد کانون‌های فعال کم است، افزود: باید کانون‌ها با ارتقای فعالیت‌های خود بتوانند نسبت به دریافت مجوز فعالیت کانون اقدام کنند تا بتوانند از سرانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری برخودار شوند.

گلباغی یادآور شد: سامانه فهما گامی در راستای ثبت فعالیت‌های کانون‌های مساجد است و در این راستاکانون‌ها باید فعالیت‌های خود را در این سامانه ثبت کنند تا فعالیت‌هایشان بهتر و بیشتر دیده شود چراکه سامانه فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) گامی نوین در راستای ارتقا و بهتر دیده شدن فعالیت کانون مساجد است.

انتهای پیام
captcha