راهیابی 122 نفر به مرحله پایانی آزمون ترنم وحی/ ارزیابی با 3 تیم داوری + عکس
کد خبر: 4019243
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
گزارش از آزمون سراسری مؤسسه کشوری مهد قرآن

راهیابی 122 نفر به مرحله پایانی آزمون ترنم وحی/ ارزیابی با 3 تیم داوری + عکس

122 حافظ کل عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن در مرحله پایانی سیزدهمین دوره آزمون ترنم وحی حضور یافتند.

سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی»

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر با عنوان «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو مؤسسه مهد قرآن به صورت غیر حضوری و با راهیابی 122 نفر از 14 استان طی روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه با حضور داوران بین‌المللی و کشوری برگزار شد.

بنابر گفته سیدمحمود چاوشی، مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن «مرحله نهایی این آزمون با قضاوت سه گروه داوری(یک گروه در بخش آقایان و دو گروه در بخش بانوان) متشکل از داوران بین‌المللی و ملی چون سیدمهدی سیف، محمدحسین سعیدیان، محمود کریمی و زهرا صریحی‌نژاد، فاطمه شیرازی و کریمی و ... برگزار شد».

حافظان راه‌یافته به این مرحله با حضور در شعب و کانون‌های مهد قرآن، طی ارتباط آنلاین و همزمان تماس تلفنی با دفتر مرکزی در این آزمون حضور پیدا کردند تا همزمان هم ارتباط تصویری و هم صوتی با حافظان برقرار باشد تا بدون کمترین نگرانی به سؤالات داوران پاسخ دهند.

همچنین آزمون کتبی ترجمه، تدبر و تفسیر قرآن نیز عصر 18 آذرماه به صورت اینترنتی و با وارد کردن کد ملی شرکت‌کنندگان برگزار شد.

ترنم وحی

چاوشی اظهار کرد: مراسم اختتامیه این آزمون منوط به تأمین جوایز شرکت‌کنندگان است. طبق روال سال‌های گذشته، نیم سکه بهار آزادی همراه با لوح تقدیر به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود که در صورت حمایت خیرین این مراسم به زودی برپا خواهد شد.

یادآوری می‌شود، آزمون ترنم وحی یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش مهد قرآن است که در راستای آموزش حفظ قرآن و مفاهیم در سراسر کشور و به جهت تشویق و ترغیب سایر قرآن‌آموزان و افراد علاقه‌مند به این زمینه، انجام می‌شود.

همچنین در مرحله استانی این آزمون ۳۲۰ حافظ کل قرآن عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن در آزمون‌های شفاهی و کتبی حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha