افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران
کد خبر: 4020434
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت پور امروز 21 آذرماه افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری حوزه‌های علمیه خواهران، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با هفته پژوهش، امروز یکشنبه 21 آذرماه 1400 در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران افتتاح شد.

در این مراسم که معاونان، مدیران و کارکنان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر و خانم فاطمه کبری متولیان معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران به سخنرانی پرداختند.

در این نمایشگاه، 594 دستاورد پژوهشی طلاب خواهر اعم از پایان نامه، کتاب و مقاله و همچنین 18 نشریه مدارس علمیه خواهران به نمایش درآمده است.

بخشی از نمایشگاه نیز به ارائه گزارشات مکتوب از فعالیت‌های فاخر پژوهشی شامل کرسی‌های علمی ترویجی و آزاداندیشی، نشست‌های علمی و پژوهشی و همایش‌های علمی اختصاص پیدا کرده است.

پژوهشکده زن و خانواده و مرکز نشر هاجر نیز تعدادی از آثار پژوهشی خود را در این نمایشگاه جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته‌اند.

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران همچنین از 4 عنوان کتاب درسی و کمک درسی جدید که به همت اداره کل برنامه‌ریزی و تدوین متون تحصیلی معاونت پژوهش تهیه و تدوین شده، رونمایی خواهد شد.

این کتاب‌ها شامل «آموزش جامع قرآن کریم در 5 جلد»، «درسنامه فقه در 2 جلد»، «راهنمای تدریس درسنامه فقه 1» و «جهان در آستانه بعثت در 2 جلد» است.

یادآور می‌شود، عموم علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۱۴:۳۰ تا ۱۷ روزهای 21 تا 24 آذرماه به نشانی قم، بلوار محمد امین(ص)، نبش کوچه ۵۱، طبقه همکف، مرکز مدیریت حوزه ‌علمیه خواهران مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha