ششمین جشنواره جایزه «ایثار» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4020451
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۸

ششمین جشنواره جایزه «ایثار» در یزد برگزار می‌شود

مدير امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد از برگزاری مرحله استانی ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی «ایثار» خبر داد.

محسن اقبالی، مدير امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان يزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد، محسن اقبالی، مدير امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد اظهار کرد: ششمين جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

مدير امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر شامل همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان می‌توانند از طریق دفتر امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد واقع در ساختمان اداری دكتر طاهری اقدام کنند.

اقبالی افزود: این جشنواره ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دارای رتبه‌های برتر تحصیلی در دو سطح استانی و سراسری طراحی شده است كه در مرحله استانی از نفرات اول هر یک از گروه‌های آزمایشی تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد و در مرحله سراسری نیز، در مراسمی از برگزیدگان با حضور و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و منتخبان شاهد و ایثارگر برتر وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه كه در اسفندماه برگزار خواهد شد، تجلیل به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: در خصوص نحوه امتيازدهی در بخش وضعيت ايثارگری حداكثر 5 امتياز، آموزشی و تحصيلی حداكثر 50 امتياز كه دانشجويان مقاطع كارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد از ابتدای ترم سوم به بعد، دانشجويان مقطع دكترای حرفه‌ای اعم از پزشكی، دندانپزشكی، داروسازی، دامپزشکی بعد از آزمون علوم پايه، دانشجويان مقطع Ph.D بعد از آزمون جامع و دانشجويان مقطع تخصص بالينی (دستیاری) بعد از قبولی در دومين آزمون ارتقا، پژوهشی حداكثر 25 امتياز و فرهنگی حداكثر 20 امتياز اختصاص داده شده است.

مدير امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد گفت: فراخوان ثبت‌نام و اخذ مدارک و مستندات از واجدین شرایط آغاز شده است و دانشجویان شاهد و ایثارگر برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس وب‌سایت ایثار به نشانی https://iauyazd.ac.ir/isaarمراجعه و برای ارائه مدارک و مستندات موفقیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی دوران تحصیل خود از طریق دفتر امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد اقدام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: پس از اتمام مهلت فراخوان، کمیته‌های علمی و داوری استان تشکیل و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی مركز شاهد و امور ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ارزیابی و معرفی منتخبان برای ارزیابی در مرحله کشوری اقدام خواهد شد.

مدير امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد، آخرين مهلت ثبت‌نام و تحويل مدارک را دهم دی ماه جاری اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha