آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 4020504
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کردستان

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان از آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای ترم بهمن‌ماه امسال، در این مرکز آموزش عالی خبر داد.

 پذیرش دانشجوی در مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی کردستان

میثم صادقخانی، رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این مرکز پذیرش علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های مختلف را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه داوطلبان واجد شرایط بدون شرط شرکت در کنکور سراسری، امکان ادامه تحصیل در این مرکز را دارند، افزود: برای ترم بهمن، در دوره کاردانی رشته‌های شهرسازی، عمران، مددکاری اجتماعی(خانواده)، مددکاری اجتماعی اورژانس اجتماعی، اینترنت و شبکه‌های گسترده، نرم‌افزار و برنامه‌سازی کامپیوتری، مدیریت امور اداری و مدیریت کسب و کار ثبت‌نام از داوطلبان آغاز شده است.

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: برای دوره کارشناسی ناپیوسته نیز علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات(فناوری اطلاعات)، مهندسی فناوری اطلاعات(برنامه‌نویسی تحت وب)، مهندسی عمران و ساختمان‌سازی، مددکاری اجتماعی(خانواده) و مدیریت اسناد و مدارک اقدام به نام‌نویسی کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در این مرکز می‌توانند با مراجعه حضوری به نشانی سنندج، بلوار ارشاد، مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان، ضمن دریافت مشاوره رایگان، در رشته و دوره مورد نظر ثبت‌نام کنند.

صادقخانی با یادآوری اینکه مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی از مراکز معتبر آموزش عالی و دارای پیشینه قوی و کادر علمی برجسته است، گفت: دانشجویان این مرکز علاوه بر استفاده از امکانات آموزشی مناسب، می‌توانند از مزایای نسبی نیز برخوردار شوند.

وی یادآور شد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی واقع در بلوار ارشاد (روبروی زندان مرکزی) مراجعه کرده است و یا با تلفن‌های 08733176411 و 08733176412 تماس بگیرند و یا با ارسال کد 1 به شماره 09187154502 ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha