حضرت زهرا(س) همیشه جانبدار مظلومان و ستم‌دیدگان بود
کد خبر: 4021854
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

حضرت زهرا(س) همیشه جانبدار مظلومان و ستم‌دیدگان بود

مدرس حوزه علمیه اردبیل گفت: حضرت زهرا(س) در دفاع از حق همواره سعی می‌کرد تا جانب مظلومان و ستم‌دیدگان را بگیرد، چرا که خداوند متعال در آیات الهی همواره بر جانبداری از عدالت، حق و پذیرش آن تاکید و اذعان دارد.

حسین نوری استاد دانشگاهبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین نوری، مدرس حوزه علمیه اردبیل و استاد دانشگاه، 28 آذرماه، در مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در اردبیل اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در دفاع از حق همواره سعی می‌کرد تا جانب مظلومان و ستمدیدگان را بگیرد، چرا که خداوند متعال در آیات الهی همواره بر جانبداری از عدالت، حق و پذیرش آن تاکید و اذعان دارد.

وی گفت: دفاع از حق هزینه‌بر است و گاه انسان‌های دین‌مدار در دفاع از حق از جان، مال و سرمایه خود می‌گذرند در حالی که در طول تاریخ نیز شهدای بزرگی همچون سمیه، جعفر طیار، سیدالشهدا(ع) حضرت ابوالفضل(ع) و در مقطع ما نیز شهید سلیمانی در راه حق جان خود را فدا کردند.

نوری افزود: امروز ضروری است تا در دفاع از حق با تمام توان خود حاضر شویم و اجازه ندهیم عده‌ای لباس باطل را به جای لباس حق به دید و معرض مردم بگذارند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) به معنای واقعی با پشتیبانی حضرت علی(ع) در عرصه‌های مختلف سعی کرد تا زمینه بروز و ظهور حق و عدالت را در عصر خود نمایان سازد.

مدرس حوزه علمیه اردبیل، اضافه کرد: امروز در برابر حق جبهه‌گیری‌های مختلفی را شاهد هستیم که استکبار جهانی با همراهی ایادی کفر منطقه‌ای سعی می‌کنند تا اصالت و حقانیت عدل، عدالت و حق و حقوق واقعی را نادیده بگیرند که ضروری است در چنین موضعی همه به سمت بهترین و شایسته‌ترین ابزار دفاع از حق و حقیقت برآییم.

انتهای پیام
captcha