آمار بستری‎‎‎‎‎‎های کرونا در خلخال به صفر رسید
کد خبر: 4022225
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

آمار بستری‎‎‎‎‎‎های کرونا در خلخال به صفر رسید

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال گفت: بستری بیمار جدید کرونایی در بیمارستان خلخال به صفر رسید که امیدوار هستیم این اتفاق خوب و امیدوار کننده تداوم یابد.

آمار بستری‎‎‎‎‎‎های کرونا در خلخال به صفر رسیدزهرا هاشمپور، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: بعد از گذشت ۲ سال از شیوع کرونا در این شهرستان بستری بیمار جدید کرونایی در بیمارستان خلخال به صفر رسید که امیدوار هستیم این اتفاق خوب و امیدوار کننده تداوم یابد.

وی بیان کرد: خوشبختانه خلخال از نظر شیوع کرونا در وضعیت آبی قرار دارد که این امر مرهون تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و همکاری مردم است.

هاشمپور با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا(امیکرون) بر تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تاکید کرد و افزود: از شهروندان درخواست می‌شود نسبت به تزریق واکسن کرونای خود اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال، ادامه داد: با پیگیری‎‎‎‎‎های فراوان معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال طی دو روز آینده واکسن آسترازنیکای مورد نیاز شهرستان تامین می‎‎‎‎‎‎شود.

وی تاکید کرد: حتی افرادی که ۲ دُز واکسن کرونا زده‌اند و ۲ هفته از زمان واکسیناسیون آن‌ها گذشته است، باید ماسک زده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، چون واکسیناسیون باعث پیشگیری از ابتلا نمی‌‍‌شود و تنها در پیشگیری از مرگ و میر موثر است.

انتهای پیام
captcha