روز بدون فوتی کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4022559
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

روز بدون فوتی کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده است.

 کرونا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، پرویز یزدان‌پناه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، 30 آذرماه اظهار کرد: شمار قربانیان کرونا در استان همچنان هزار و ۳۹ نفر است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ۱۰۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۴۴ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه‌وبویراحمد تاکنون ۸۴ هزار و ۶۰۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: از ۴۴۹ نمونه پی‌سی‌آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۲۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه و گچساران بوده است.

وی با بیان اینکه سویه جدید اُمیکرون در حال انتشار در جهان است، ابراز کرد: شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از عادی انگاری‌ها از مهمترین راهکارها برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم کهگیلویه‌وبویراحمد خواست هرچه سریع‌تر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، خود را در برابر این بیماری کشنده و خطرناک ایمن کنند. ‌

انتهای پیام
captcha