۷ کهگیلویه‌وبویراحمدی کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند
کد خبر: 4022833
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

۷ کهگیلویه‌وبویراحمدی کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم‌اکنون ۱۰۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که۳۷ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

کرونا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، یکم دی‌ماه اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۰۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که۳۷ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از ۲۹۱ نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه‌های دهدشت و یاسوج ۲۳ درصد موارد مثبت و بیشترین آمار در بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد ۸۴ هزار و۷۳۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 یزدانپناه تصریح کرد: با توجه به ورود کرونای اومیکرون به کشور، ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی لازم است مردم شریف استان هر چه سریع‌تر واکسیناسیون خود را تکمیل نمایند و نوبت را بعد از ٣ ماه و نوبت یادآور را بعد از ٦ ماه تزریق کنند.
وی یادآور شد: در صورت داشتن هرگونه علائم بیماری کرونا، سریعا به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کنید تا اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام
captcha