بازدید اعضای کاروان قرآنی ایران از دارالقرآن حرم سلمان فارسی + عکس
کد خبر: 4023332
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

بازدید اعضای کاروان قرآنی ایران از دارالقرآن حرم سلمان فارسی + عکس

برخی اعضای کاروان قرآنی ایران اعزامی به کشور عراق، روز سوم دی‌ماه بازدیدی از دارالقرآن حرم سلمان فارسی داشتند.

به گزارش ایکنا، برخی اعضای کاروان قرآنی ایران اعزامی به کشور عراق روز گذشته سوم دی‌ماه به بازدید از دارالقرآن حرم حضرت سلمان فارسی پرداختند.

حرم سلمان فارسی در شهر مدائن از توابع استان بغداد قرار دارد و دارالقرآن این حرم فعالیت‌های متعددی در حوزه آموزش قرآن کریم اجرا می‌کند.

در این بازدید شجاع زویدات، حافظ کل قرآن کریم، وحید وکیلی،‌ قاری بین‌المللی و هادی اسفیدانی، قاری ممتاز کشورمان حضور داشته و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این دارالقرآن و امکاناتی که در زمینه آموزش حفظ و ... در اختیار دارند، قرار گرفتند.

تلاوت هادی اسفیدانی، قاری ممتاز کشور بخش دیگری از برنامه‌های این بازدید بود. همچنین در این بازدید در زمینه تبادل تجربیات در زمینه آموزش قرآن کریم بحث و تبادل نظر شد.

کاروان اعزامی قاریان و حافظان قرآن از ایران روز اول دی عازم کشور عراق شد تا در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به اجرای تلاوت در پنج استان عراق بپردازند.

اعضای این کاروان متشکل از ابراهیم فلاح تبسیم چهره، یوسف ایزدی، رعد آلبوغبیش، سعید پرویزی، سیدجاسم موسوی، سیدفؤاد شوکاوی، وحید وکیلی، سیدمصطفی حسینی، هادی اسفیدانی و شجاع زویدات است. هر کدام از این افراد در گروه‌های چند نفره عازم استان‌های مختلف عراق شده‌اند.

در ادامه تصاویری از حضور برخی اعضای این کاروان در دارالقرآن آستان سلمان فارسی بارگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha