آغاز فعالیت مجدد میز خدمت در مصلی قدس قم
کد خبر: 4023813
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
با پیگیری آیت‌الله سعیدی انجام شد؛

آغاز فعالیت مجدد میز خدمت در مصلی قدس قم

پل ارتباطی میان مسئولان و مردم در قالب میز خدمت بعد از یک دوره وقفه به علت کرونا، با تأکید آیت‌الله سعیدی، امام‌جمعه قم از جمعه این هفته، 10 دی‌ماه در مصلی قدس قم برپا می‌شود.

 آیت‌الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قمبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، امام‌جمعه قم، شامگاه پنجم دی‌ماه در نشست ائمه جمعه قم، اظهار کرد: میز خدمت در مصلی قدس قم با حضور مسئولان به‌منظور پاسخگویی به مردم به شیوه مطلوب دنبال می‌شد و گاهی هم برخی از امور در آن میز توسط مسئولان انجام می‌شد که متأسفانه به‌خاطر شیوع کرونا تعطیل شد، اما اکنون که شرایط بهتر شده و نمازهای جمعه برگزار می‌شود، این میز خدمت دوباره با حضور مسئولان دنبال می‌شود تا مردم در یک مکان مقدس از فرصت میز خدمت استفاده کرده و مشکلات خود را رفع کنند.

وی با بیان اینکه استاندار و مسئولان هم از برپایی میز خدمت استقبال کرده‌اند، گفت: پاسخگویی به مردم یک موضوع مهم در نظام اسلامی است؛ رئیس‌جمهور هم در سفرهای خود به‌خوبی ثابت کردند که با مردم مرتبط هستند و رفع مشکلات مردمی را پیگیری می‌کنند و این رویکرد مورد تأیید مقام معظم رهبری است.

سعیدی با تأکید بر اینکه ارتباط میان مسئولان و مردم باید پایدار باشد و گسترش پیدا کند، یادآور شد: این ارتباطات می‌تواند افزایش سرمایه اجتماعی را در جامعه رقم بزند.

انتهای پیام
captcha