دستگاه‌های اجرایی اردبیل طرح‌های اقتصادی را به استانداری اعلام کنند
کد خبر: 4024245
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

دستگاه‌های اجرایی اردبیل طرح‌های اقتصادی را به استانداری اعلام کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: توسعه و رونق اقتصادی در استان اردبیل باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم علاوه بر تولید ثروت شاهد اشتغالزایی مناسب در استان باشیم که ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی طرح‌های ثبت‌ شده و اولویت‌دار را پیگیری و به استانداری اعلام کنند.

یاسر عبداللهی استاندارییاسر عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: تلاش برای انجام اقدامات لازم و اساسی توسط بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل و تسریع در اقدامات و اجرای پروژه‌های لازم جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه احصای طرح‌های اولویت‌دار دستگاه‌های اجرایی استان برای بهره‌مندی از تسهیلات در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: بررسی طرح‌های مناسب اقتصادی و حمایت لازم از این طرح‌ها جزو برنامه‌های اساسی برای ما بوده و در این زمینه بررسی و تصویب در کمیته استانی را در دستور کار قرار می‌دهیم تا طرح‌هایی که شرایط مناسب برای افتتاح و پیگیری دارند را از تسهیلات بهره‌مند سازیم که در این راستا همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی لازمه اساسی و مهم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، گفت: اجرای طرح‌هایی با قابلیت افتتاح و اشتغالزایی مناسب زمینه ایجاد اجرای برنامه‌های اساسی را در استان به دنبال خواهد داشت که به همین منظور تسریع و تسهیل در اجرای برنامه‌ها و تمرکز بیشتر برای رفع موانع موجود برای ما حائز اهمیت و اولویت اساسی است.

عبداللهی تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف مورد نظر و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جزو اولویت اساسی است که به همین منظور ۳۰۵ میلیارد تومان طرح طبق شیوه‌نامه به بانک صنعت و معدن معرفی شده و یک هزار میلیارد ریال نیز از محل سفر رئیس‌جمهور استان تامین خواهد شد.

وی اظهار کرد: توسعه و رونق اقتصادی در استان اردبیل باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم علاوه بر تولید ثروت شاهد اشتغال‌زایی مناسب در استان باشیم و با ثبت طرح‌های اولویت‌دار و همکاری دستگاه‌های اجرایی مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم که در این زمینه انجام هماهنگی‌های لازم برای کاهش بروکراسی اداری در دستور کار قرار گرفته و ضروری است که دستگاه‌های اجرایی طرح‌های ثبت‌ شده و اولویت‌دار را پیگیری و به استانداری اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha