دیدار مقامات قضایی استان کرمان با خانواده شهید پورجعفری
کد خبر: 4024762
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
به مناسبت دهه مقاومت انجام شد

دیدار مقامات قضایی استان کرمان با خانواده شهید پورجعفری

رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی دادستان عمومی و انقلاب کرمان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده سردار شهید حاج حسین پورجعفری دیدار کردند.

خانواده شهید پور جعفری

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی دادستان عمومی و انقلاب کرمان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده سردار شهید حاج حسین پورجعفری دیدار کردند.

یداله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در این دیدار گفت: دستگاه قضایی استان کرمان بر خود واجب می‌دانست که در ایام مصادف با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری خدمت خانواده شهید رسیده و به پاس تلاش‌های مجاهدانه این شهید گرانقدر، عرض ادب و احترام داشته باشد.

موحد ضمن بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید حسین پورجعفری، تاکید کرد: این شهید والامقام 40 سال از عمر پربرکت خود را در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت، همرزم و همراز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.

وی تاکید کرد: علقه و رابطه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری رابطه مرید و مراد بود و حاج قاسم نیز علاقه ویژه‌ای به سردار پورجعفری داشتند و در نهایت نیز با هم به مقام والای شهادت دست یافتند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: امیدواریم خداوند بر درجات شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری بیافزاید و به ما نیز عنایت داشته باشد که شرمنده شهدا نباشیم.

حجت‌الاسلام محمدامیر ابراهیمی، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان نیز در سخنانی گفت: ولایتمداری و حمایت از ولایت در سرلوحه کار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار پورجعفری بوده است و ما نیز با بهره‌گیری از مکتب شهدای اسلام به ویژه شهدای جبهه مقاومت باید به این اصل اساسی پایبند بوده ودر مسیر ولایت مداری حرکت کنیم.

در این دیدار، همسر شهیدپورجعفری به بیان سجایای اخلاقی ایشان پرداخت.

انتهای پیام
captcha