پیام حماسه 9 دی بیعت با ولایت است
کد خبر: 4024786
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

پیام حماسه 9 دی بیعت با ولایت است

مدیر عامل موسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد مستضعفان حماسه ۹ دی‌ماه را تجدید بیعت و پیوندی محکم بین رهبری و ملت دانست و گفت: امت اسلامی در این روز در سراسر کشور با حضورشان بار دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب نشان دادند.

قنبری مدیرعامل موسسه فرهنگی موزه های بنیاد مستضعفان

به گزارش ایکنا از البرز، حشمت‌الله قنبری، مدیر عامل موسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد مستضعفان روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت که در مصلای نماز جمعه کرج برگزار شد، افزود: نظام سطله از ابتدای پیروزی انقلاب به دنبال نابودی انقلاب اسلامی و جایگاه رهبری بوده و هست اما مردم انقلابی ایران همیشه با هوشیاری نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم در فتنه 88 بار دیگر متوجه شدند که دشمنان اساس انقلاب و نظام اسلامی را نشانه گرفته‌اند و اصلا موضوع انتخابات نیست، افزود: حماسه ۹ دی یک حرکت انقلابی بود که نظام سلطه را مایوس کرد.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان غافل بودند و نمی‌دانستند مردم هرچه را که در تعارض با ولایت فقیه و ارزش‌های انقلابی باشد، حذف می‌کنند، گفت: آنچه که باعث شد این فتنه سیاه از بین رود وجود رهبری علوی بود که راه را برای مردم روشن کرد.

قنبری با تاکید براینکه حماسه ۹ دی همچنان با قدرت ادامه دارد و باید آن را پاسداشت چرا که این روز متعلق به مردم است، گفت: در فتنه سال ۸۸ ائتلاف دشمنان بر محور باطل و اتحاد مردم ایران حول محور ولایت و تبعیت از ولی دین بود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد مستضعفان در ادامه توضیح داد: نظام استکبار هرگز با جریان حق کنار نمی‌آید و صفحات تاریخ این موضوع را تایید می‌کند. ساماندهی و تاسیس صدها گروهک التقاطی مخالف از سوی دشمن برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب تنها یکی از تلاش‌های دشمن برای ضربه‌زدن به این نظام اسلامی است.

سخنران مراسم یوم الله ۹ دی‌ماه کرج گفت: هشت سال جنگ تحمیلی یکی دیگر از اقدامات دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی بود. این جنگ هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل کرد. دشمنان تصور می‌کردند در جنگ پیروز میدان می‌شوند و اما مردم ایران یک تنه در مقابل همه جریان‌های معاند ایستادگی و سینه سپر کردند و اجازه ندادند دشمنان حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم را به دست آورد.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه تا آخرین قطره خونمان برای حمایت از نظام اسلامی و بیعت با رهبر انقلاب ایستاده‌ایم، تصریح کرد: به همه به ویژه جوانان می‌گویم که تلاش دشمن در رسانه‌های بیگانه این است که جوانان را از ولایت جدا کند و به فضل خدا نخواهد توانست.

در این آیین ضمن روضه‌خوانی برای صدیقه کبری حضرت فاطمه(س) قطعنامه‌ای در زمینه بصیرت بهشتی قرائت شد.

انتهای پیام
captcha