هیچ موردی از اُمیکرون در همدان مشاهده نشده است
کد خبر: 4025133
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

هیچ موردی از اُمیکرون در همدان مشاهده نشده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از عدم شناسایی سویه اُمیکرون در این استان خبر داد.

محمدمهدی مجذوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدانمحمدمهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اگر موارد مشکوکی از سویه اُمیکرون در استان‌ها شناسایی شود نتایج آزمایش‌ها به تهران ارسال می‌شود و پس از بررسی و تأیید از سوی ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون موارد مشکوکی را در این زمینه به تهران ارسال کرده‌ایم اما قطعی بودن هیچ‌ یک از آن‌ها اعلام نشده است.

شناسایی 16 بیمار کرونایی جدید در همدان

محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز در ادامه با اشاره به شناسایی 16 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان گفت: با شناسایی این افراد مجموع مبتلایان در بخش بستری به 31 هزار و 141 نفر و در بخش سرپایی نیز به 100 هزار و 9 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متأسفانه در طی شبانه‌روز گذشته یک نفر در استان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و به این ترتیب شمار متوفیان بر اثر ابتلا به این ویروس به سه هزار و 158 نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته 253 نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 29 مورد در بخش عادی،17 نفر در بخش آی سی یو و حال 29 نفر وخیم گزارش شده است.

وی تأکید کرد: همچنان شهرستان‌های ملایر با پنج هزار و 800 مورد، نهاوند با چهار هزار و 170 مورد و شهرستان همدان با 12 هزار و 57 مورد بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام
captcha