دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی؛ ویژگی بارز سردار سلیمانی
کد خبر: 4025858
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد:

دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی؛ ویژگی بارز سردار سلیمانی

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: شهید سلیمانی دشمن‌شناس و زمان‌شناس بود و به عنوان فرمانده‌ای مقتدر، دشمن اصلی را می‌شناخت و می‌دانست کجا وارد میدان شود.

حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، 13 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد حیدر کرار عباس‌آباد سنندج اظهار کرد: هرچه داریم از برکت خون شهداست و کسی که با شهید و ایثار و از خودگذشتگی مخالفت می‌کند، حق ندارد در مسجد خدا حاضر شود.

وی از استان کردستان به عنوان خطه خون و شهدا نام برد و افزود: مردم با صلابت استان کردستان پنج‌هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند که این نشان از اهمیت و جایگاه شهادت بین مردم استان کردستان دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه همه کسانی که در این مکان جمع هستند، دوستدار شهدا و اهل بیت(ع) و دعوت‌شدگان اهل بیت(ع) هستند، بیان کرد:‌ مردم فهیم و ولایت‌مدار کردستان همواره رهروان راه شهدا بوده و هستند.

وی افزود:‌ بعضی وقت‌ها نیازی نیست که برای انسان به خاطر گناهانی که مرتکب می‌شود، بلا و غضب نازل شود، همین که نتواند در چنین مجالسی که برای شهدا برپا می‌شود، شرکت کند و محبت اهل بیت (ع) را در دلش داشته باشد، بزرگ‌ترین تنبیه و جزا است.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: لقای پروردگار چیزی بود که شهدا پیگیر آن بودند و امیدواریم همه ما پیروان راستین اهل بیت (ع)، دین و شهدا باشیم.

دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی؛ ویژگی بارز سردار سلیمانی

حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ایام فاطمیه اظهار کرد: شهید سلیمانی دشمن‌شناس و زمان‌شناس بود و به عنوان فرمانده‌ای مقتدر، دشمن اصلی را می‌شناخت و می‌دانست کجا وارد میدان شود.

وی با بیان اینکه این اقتدار سردار سلیمانی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کرد، افزود: حاج قاسم سلیمانی حامی مظلومان بود و از هر آنچه در توان داشت برای دفاع از مظلومان استفاده می‌کرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: سیره، روش و منش پیامبر اسلام (ص) مطابق با قرآن بود و شهید سلیمانی هم به سیره پیامبر (ص) اقتدار کرد و امروز به افتخار همه آزاداندیشان و مظلومان جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مؤمنین بین خود انسان‌های مهربان هستند و هرچه نفرت و کینه در دل دارند، نسبت به دشمنان است، یادآور شد: شهید سلیمانی با شناخت واقعی از دشمن می‌دانست که کجا باید دست به اسلحه ببرد و کجا وارد کارزار شود.

انتهای پیام
captcha