تلاش جهادی دولت در پوشش گسترده واکسیناسیون کرونا
کد خبر: 4026590
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

تلاش جهادی دولت در پوشش گسترده واکسیناسیون کرونا

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش گسترده واکسیناسیون کرونا در ماه‌های اخیر، این خدمت مردمی را نشان‌دهنده تلاش جهادی دولت سیزدهم به مردم کشور خواند.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 15 دی‌ماه با بیان اهمیت حوزه سلامت در تمامی جوامع دنیا اظهار کرد: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، همواره شاهد روند رو به رشد شاخص‌های حوزه سلامت در کشور بوده‌ایم، اما این همت و تلاش در دوران کرونا بیش از هر زمانی احساس شدو بروز عینی خود را نشان داد.

وی ادامه داد: پس از ایام بحرانی که در این پاندمی جهانی شاهد آن بودیم، واکسیناسیون کرونا سطحی از آرامش و امنیت را به کشور ما بازگرداند؛ اما در ماه‌های اخیر و با همت جهادگونه دولت سیزدهم به ویژه مجموعه وزارت بهداشت و همه کادر پرتلاش درمان و پزشکی این حرکت ملی و اقدام سلامت محور به صورت گسترده‌ای جامعه را تحت پوشش قرار داد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با قدردانی از کوشش خستگی‌ناپذیر خانواده بهداشت و درمان کشور، تحقق اهداف سلامت را نیازمند مشارکت جدی تمامی ارگان‌ها و مسئولان کشور دانست و افزود: سلامت مفهومی چند بعدی است که دستیابی به آن جز با همکاری، تعامل و همدلی تمامی ارکان مهم کشور محقق نخواهد شد.

عزیزی با اعلام حمایت از مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به پاس تلاش شبانه‌روزی در مسیر خدمت به مردم و تامین سلامت جامعه؛ دستیابی به سطح قابل قبولی از ایمنی در جامعه طی هفته‌های اخیر و کاهش آمارهای کرونایی را حاصل تمرکز و تلاش گسترده مجموعه وزارت بهداشت در ماه‌های اخیر و قابل تقدیر دانست.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های فراوان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه سلامت که همواره به عنوان یک قطب پزشکی در کشور شناخته می‌شود، تاکید کرد: در بحران کرونا نیز این توانمندی بار دیگر به تصویر کشیده شد و شاهد دستیابی به موفقیت‌هایی نظیر پیشتازی فارس در راه‌اندازی مراکز تشخیصی و درمانی کرونا و پوشش واکسیناسیون در سطح کشور بودیم که مایه دلگرمی مردم استان بوده است.

انتهای پیام
captcha