ایمان و تقوای سیاسی تجلی در ولایت‌مداری دارد + عکس
کد خبر: 4027730
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

ایمان و تقوای سیاسی تجلی در ولایت‌مداری دارد + عکس

امام‌جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه ایمان و تقوای سیاسی تجلی در ولایت‌مداری دارد و ولایتمداری تنها حجت سیاسی الهی است، تصریح کرد: افول طاغوت‌های شیطانی نظام سلطه به‌صورت پیوسته در حال وقوع است و آثار آن، این روزها برای مردم سراسر جهان مشهود و در حال اکران اجتماعی است.

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سپاه با امام جمعه بوشهربه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوشنبه ۲۰ دی‌ماه با آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر در مجتمع فرهنگی و پژوهشی آدینه کوی شهید مدرس شهر بوشهر دیدار کرد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری در این دیدار با بیان اینکه انوارالهدی سرچشمه زيبایى‌ها و سلوک توحیدی و لطافت‌هاست، اظهار کرد: اولاد حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) جایگاه رفیعی در هدایت تکوینی و هدایت تشریعی و ابلاغ دین خدا و ترویج متعالی‌ترین سبک‌ زندگی دارند، به آن دلیل که خدا نور وجودبخش آسمان‌ها و زمین است «اللَّهُ نُورُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ».

امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه صلوات بر محمد و عترت آل مصطفی(ص) ریشه در آیات قرآن کریم دارد، افزود: ائمه معصومین(ع) اهل رحمت، انفاق، کرامت، بخشش، تلاوت قرآن و عمل به دستورات الهی، عبادت و شفاعت بودند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ایمان و تقوای سیاسی تجلی در ولایت‌مداری دارد و ولایتمداری تنها حجت سیاسی الهی است، تصریح کرد: افول سلسله قاجار و پهلوی پدر و پسر و در ادامه آنها سقوط و فروپاشی و افول طاغوت‌های شیطانی نظام سلطه به‌صورت پیوسته در حال وقوع و رخداد است و آثار آن، این روزها برای مردم سراسر جهان مشهود و در حال اکران اجتماعی و شمارش معکوس است.

وی گفت: تا زمانی که ما به قرآن عمل می‌کنیم و در مسیر حرکت‌های پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و اهل بیت(ع) و مردم‌داری و بسیج امکانت و انجام خدمات جهادی و تمدن‌سازی براساس منشور بیانیه بنیادین گام دوم انقلاب حرکت کنیم موفق خواهیم شد و در این راستا یکی از مهمات این است که جهان باید به تمدن قرآنی بازگردد.

یادآور می‌شود، در این نشست در مورد مسائل مختلف استان و کشور بر مبنای تبیین بیانات امامین انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
captcha