تأمین واکسن آسترازنکا برای زائران حج تمتع خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4030718
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

تأمین واکسن آسترازنکا برای زائران حج تمتع خراسان‌جنوبی

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی بیان کرد: زائران حج تمتع خراسان‌جنوبی برای تزریق واکسن آسترازنکا می‌توانند با هماهنگی مدیر کاروان به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از حج و زیارت خراسان‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی، سوم بهمن‌ماه در سخنانی، گفت: با هماهنگی‌های دانشگاه علوم پزشکی و حج و زیارت خراسان‌جنوبی مقرر شد همه زائران حج تمتع استان برای تزریق دز سوم واکسن آسترازنکا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی گفت: تعیین و توصیه به تزریق واکسن آسترازنکا براساس آخرین دستورالعمل‌های وزارت بهداشت عربستان برای عزیمت افراد به این کشور تا این تاریخ است.

نوفرستی بیان کرد: لیست زائران ثبت‌نام در کاروان‌ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته و زائران با توجه به شهر محل سکونت خود با هماهنگی مدیر کاروان می‌توانند به مراکز واکسیناسیون شهرستان برای تزریق واکسن آسترازنکا مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان‌جنوبی گفت: انجام واکسیناسیون به‌منظور برنامه‌ریزی‌های مقدماتی حج تمتع است و تشرف به حج منوط به اعلام برگزاری حج از سوی وزارت حج و عمره عربستان و همچنین میزان سهمیه برای ایران است.

نوفرستی یادآور شد: افراد دارای سابقه بیماری‌های خاص و زمینه‌ای پیش‌ از انجام واکسیناسیون با پزشک خود مشورت کنند.

انتهای پیام
captcha