شوق دیدار مادر با آزادی زندانی مالی همراه شد
کد خبر: 4030868
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

شوق دیدار مادر با آزادی زندانی مالی همراه شد

یک هنرمند یزدی مقیم تهران به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) ضمن دیدار با مادر، زمینه آزادی یک زندانی محکوم مالی را در یزد فراهم کرد.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به گزارش ایکنا از یزد، همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، نیکوکاران یزدی با حضور در ستاد دیه استان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

بر این اساس، بانوی فرهنگی یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت، مبلغ پنج میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد. وی هدف از این اقدام خداپسندانه را شادی روح همسرش بیان کرد و گفت: با توجه به سالروز میلاد حضرت زهرا(س) تصمیم گرفتم تا مبلغی را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کنم.

همچنین علی محمد فلاح تفتی، دیگر نیکوکار یزدی مبلغ 10 میلیون تومان هزینه برگزاری دومین سالگرد همسر خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد. این نیکوکار یزدی نیز در این زمینه گفت: دومین سالگرد همسرم با میلاد حضرت زهرا(س) مصادف شد و با توجه به این مناسبت تصمیم گرفتم تا هزینه برگزاری مراسم وی را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهم.

همچنین هنرمند یزدی که مقیم تهران است با سفر به استان یزد ضمن دیدار با مادر خویش، و پرداخت مبلغ 30 میلیون تومان زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

وی در این زمینه بیان کرد: با توجه به روز مادر تصمیم گرفتم تا بعد از دو سال که به دلیل شیوع بیماری کرونا موفق به دیدار مادر نشده بودم، با سفر به استان یزد ضمن دیدار با مادر، به نیابت از دوستان و خیران مبلغی را به آزادی یک مادر از زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهم.

دیگر نیکوکار یزدی مبلغ ۲۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص و فیش پرداختی را به عنوان هدیه روز زن به همسر خود اهدا کرد.

این نیکوکار یزدی نیز در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: با مشورت همسرم و با توجه به خواسته وی قرار شد هزینه آزادی یک محکوم مالی را پرداخت کرده و فیش پرداختی این عمل نیک را جهت هدیه روز زن به وی اهدا کنم.

انتهای پیام
captcha