60 برنامه فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود
کد خبر: 4030893
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
همزمان با دهه فجر؛

60 برنامه فرهنگی و هنری در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: طی دهه فجر امسال، اجرای 60 برنامه فرهنگی و هنری با رعایت کامل پروتکل‌ها برنامه‌ریزی شده که هدف توسعه این برنامه‌ها در تمام مناطق استان به‌ویژه در نقاط مرزی و دوری از تمرکز برنامه‌ها تنها در مرکز استان است.

سیدعلی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبیسیدعلی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها به‌مناسبت دهه فجر، فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان‌جنوبی اکران خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش تجسم هنر در خراسان‌جنوبی، افزود: همچنین دوره‌های آموزشی هنر به‌صورت رایگان همزمان با سراسر کشور در سطح استان از 9 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد که این دوره‌‌ها شامل طراحی مد و لباس و نوازندگی سال ایرانی در طبس، لعاب‌کاری و تزئین روی سفال در بیرجند، خط تحریری در سایت و مربیگری نقاشی کودک در درمیان و بازیگری و سفالگری در نهبندان خواهد بود.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: برپایی محافل انس با قرآن، اجرای نمایش‌ها و برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، راه‌اندازی کاروان قرآنی انقلاب، برگزاری دومین جشنواره کالاهای فرهنگی، اجرای جشن انقلاب در شهرستان‌های مرزی و اختتامیه جشنواره رستاخیز شن‌ها از جمله برنامه‌هاست.

زمزم یادآور شد: در مجموع در دهه فجر امسال، اجرای 60 برنامه فرهنگی و هنری با رعایت کامل پروتکل‌ها برنامه‌ریزی شده که هدف توسعه این برنامه‌ها در تمام مناطق استان به‌ویژه در نقاط مرزی و دوری از تمرکز برنامه‌ها تنها در مرکز استان است.

انتهای پیام
captcha