8 محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4030993
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

8 محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز گفت: به‌مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، هشت محفل انس با قرآن در مدارس به‌صورت حضوری و همچنین در فضای مجازی برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن دانش‌آموزی

حسین سلیمیان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به تدوین برنامه‌های متنوع قرآنی ویژه بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌ از برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در این ایام هشت محفل انس با قرآن به‌صورت حضوری برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این محافل به‌صورت زنده در فضای مجازی از شبکه شاد پخش خواهد شد و همچنین در کانال استانی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش نیز بارگذاری می‌شوند.

سلیمیان با بیان اینکه چهار محفل انس با قرآن روزهای 12، 13، 14 و 16 بهمن‌ماه در نواحی یک، دو، سه و چهار برگزار می‌شود، توضیح داد: همچنین در روزهای 17، 18، 19 و 20 بهمن‌ماه به ترتیب شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان میزبان برگزاری محافل انس با قرآن هستند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز در پایان با اشاره به اینکه اولیای دانش‌آموزان البرزی هم می‌توانند از طریق شبکه شاد در این محافل شرکت کنند و از برکات تلاوت قرآن بهره‌مند شوند، گفت: در این محافل سعی می‌شود از ظرفیت دانش‌آموزان و فرهنگیان فعال در حوزه قرآن برای جزء‌خوانی و بیان آموزه‌هایی از کتاب آسمانی مسلمانان استفاده شود.

انتهای پیام
captcha